niedziela, 3 sierpnia 2014

Dlaczego Witek - Rozbitek?

Dwa dni po moich narodzinach mamę wypisali ze szpitala i mogła mnie odwiedzić na Oddziale Chirurgii Niemowlęcej. W pewnym momencie rodzice patrząc na mnie zaczęli rozmawiać:
Mama: Witku kochany, Ty mój Kosmito, z jakiej planety do nas przyleciałeś?
Tata: Z planety Trisomia 21!
Mama i tata zaczęli się śmiać i zostałem Witkiem - Kosmitkiem z planety Trisomia 21.

Jednak, kiedy mama zaczęła planować pisać o mnie w internecie, okazało się, że już jeden Kosmitek z ZD jest.
Rodzice chcieli dla mnie wyjątkowej nazwy. Dlatego zaczęło się poszukiwanie innej ksywy. Łatwo nie było, ale w końcu zostałem Witkiem - Rozbitkiem z Wyspy Trisomia 21:)

Rozbitkiem jestem bo:
W 21 parze rozbiły mi się chromosomy na trzy.
Mama w ciąży rozbiła się samochodem (ot taka mała kolizja pod koniec 1 trymestru)
Swoją niespodzianką rozbiłem rodzicom to co mieli poukładane w głowach przez całe życie. Musieli z powrotem sobie poukładać wszystko na półkach w umyślne. Bardzo ważne są generalne porządki. Polecam wszystkim:)
Rodzice początkowo myśleli, że rozbiłem im plany i życie. Szybko jednak doszli do tego, że to nieprawda i oczyścili mnie z zarzutów! Jestem niewinny!
Moi rodzice lubią morze i klimaty marynarskie. Gdyby nie uwielbienie do szant nigdy by się nie spotkali.

by Witek-Rozbitek

4 komentarze: