środa, 12 listopada 2014

Na mazury, mazury, mazury - ciężko pracować!

W tym roku nie było wakacji. Wszystko przez moją "niespodziankę", która najwyraźniej średnio się udała. Namieszałem z ta liczbą chromosomów, co zwaliło rodziców z nóg. No i z moją operacją, co jeszcze bardziej przyparło mamę i tatę do ziemi. 
Bartoszyce
źródło: www. mazury.travel
No ale, że jestem kochany synek postanowiłem mamę zabrać na MAZURY! Tak, tak nie przesłyszeliście się! JA zabieram mamę na MAZURY! Załatwił mi to ten gość - Trzeci Chromosom (no może nie jest taki zły?). O co chodzi? Jedziemy na dwutygodniowy turnus rehabilitacyjny na "Oddziale Rehabilitacji Dziecięcej i Terapii Matki" w Szpitalu
Powiatowym w Bartoszycach (Warmińsko - Mazurskie). Sponsoruje NFZ! No dobra tylko mnie płaci. Mama musi zapłacić całe 16.20 PLN za łóżko na dobę i jeśli chce za dwudaniowy obiad 8 PLN. Ale za to jakie atrakcje! Rehabilitacja, logopeda, psycholog i wiele innych, o których jeszcze nie wiemy! Mamy się stawić tam w niedzielę 30 listopada, a od poniedziałku 1 grudnia zaczynamy pracę. 
Ostatnio jedna pani lekarz rehabilitacji skwitowała, że napięcie osiowe (czyli to w brzuszku) mam tragiczne. No więc drogie Panie, przygotujcie się! Jadę tam wzmocnić muskulaturę, jeszcze będzie kaloryfer!!!
A do tego czasu, nie osiadam na laurach!. 2 razy w tygodniu Skarszewy, a tam rehabilitacja ruchowa, sala doświadczania świata i logopeda. Trzy razy w tygodniu w domu, a od 17 listopada 2 tygodniowa rehabilitacja ( codziennie po 30 minut) w Szpitalu Dziecięcym Polanki! Trzymajcie kciuki za moja muskulaturę drogie Panie i Panowie!

by Witek-Rozbitek

 Jak już tam będziemy, na pewno napiszemy co robimy i jak jest. Potrzebne jest skierowanie. Polecam tym bardziej, że terminy nie są odległe. Ja dzwoniłam dziś, tj. 12 listopada, a 30 listopada już tam będziemy! Więcej tu: http://www.szpital-bartoszyce.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:oddzia-rehabilitacji-dziecicej-i-terapii-matki&catid=53:oddziay-szpitalne&Itemid=118

by Mama Witka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz